Efendim: Sir (2018) türkçe dublaj izle - SiNeMaRKa Yerli ve Yabancı Film İzle

Efendim: Sir (2018) türkçe dublaj izle



Efendim: Sir (2018)

Yapım yılı : 2018 
IMDB : 7.2
Ülkesi : Fransa , India ,
Yönetmen : Rohena Gera ,
Senaryo : Rohena Gera
Oyuncular : Ahmareen Anjum , Amit Chakrabarty , Tillotama Shome , Vivek Gomber ,
Ödüller : 7 ödül & 8 Adaylık.
Yapım Şirketi : Inkpot Films
Film Süresi : 99 dakika
Diğer Adları : Sir
Dil : Türkçe Dublaj
Kategori : Dram , Hint Filmleri , Romantik
Efendim izle, Efendim: Sir Türkçe Dublaj izle: Hindistan ve Fransa ortak yapımı dramatik romantik film, isminden çok fazla bahsedilmemiş yapımlardan. Oldukça varlıklı bir Hintli erkek, hizmetçisine aşık olur ve aşkına karşılık beklemeye başlar. Hizmetçisi ise tuhaf bir şekilde terzi olma aşkı ile yanıp tutuşmaktadır. İğne, İplik, Aşk olarakta bilinen film, akıcı ve izlenebilir filmlerden bir tanesi olarak dikkat çekiyor.








Yorum Gönder

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. SİTEMİZİ PAYLAŞARAK DAHA ÇOK KİŞİYE ULAŞMAMIZA YARDIMCI OLABİLİRSİNİZ.