Ben, Daniel Blake - I, Daniel Blake (2016) HD TÜRKÇE DUBLAJ FİLM İZLE - SiNeMaRKa Yerli ve Yabancı Film İzle

Ben, Daniel Blake - I, Daniel Blake (2016) HD TÜRKÇE DUBLAJ FİLM İZLE


Ben, Daniel Blake - I, Daniel Blake (2016) 
HD TÜRKÇE DUBLAJ FİLM İZLE

Newcastle'da yaşayan Daniel Blake bir marangozdur; geçirdiği kalp krizi neticesi doktorlar çalışmasına müsaade etmez. Her vakit kendine yetebilen Daniel Blake, hayatı süresince ilk sefer devletin sunduğu "işsizlik fonuna" müracaat etmek zorunda kalır. Fakat sistemin çarpıklığı hasebiyle devlet yardımı da alamaz, iş aramak zorunda kalır. Daniel bu süreçte kendi gibi zorluk çeken yalnız genç bir anne olan Katie ve onun çocuklarıyla arkadaşlık kurar. Katie çocukları Daisy ve Dylan ile beraber, Londra'da hanesizlere tahsis edilen tek gözlü bir otel odasında kalmaktan kurtulmak için karşısına çıkan tek yardım bahtını değerlendirerek kilometrelerce uzakta, bilmediği bir şehirdeki apartman dairesinde yaşamaya başlamıştır. Aynı kaderin kurbanı olan Daniel ve Katie, kendilerini günümüz İngiltere'sinde sanki sahipsiz bir halde ve sosyal yardım bürokrasisinin girdabında sürüklenirken bulurlar.




Yorum Gönder

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. SİTEMİZİ PAYLAŞARAK DAHA ÇOK KİŞİYE ULAŞMAMIZA YARDIMCI OLABİLİRSİNİZ.