BEYOĞLU CANAVARI 1968 - YILMAZ GÜNEY NEBAHAT ÇEHRE FİLMİ İZLE - SiNeMaRKa Yerli ve Yabancı Film İzle

BEYOĞLU CANAVARI 1968 - YILMAZ GÜNEY NEBAHAT ÇEHRE FİLMİ İZLE


Beyoğlu Canavarı - 1968


Konu:Kadir (Yılmaz Güney), namı İstanbulda yankılanan bir kabadayıdır. Türlü olaylardan ve baş düşmanı İboya posta koymasından sonra cezaevine düşer. Cezaevinden kendiyle hesaplaşarak çıkan Kadiri türlü belalar beklemektedir. Cezaevindeyken onun yokluğunu fırsat bilen kabadayılar türemiştir. Kendilerini yüksek bir mevkiide görmek isteyen bu kabadayılar, Kadir ile İbo (Hayati Hamzaoğlu)yu, eski düşman olarak, birbirlerine düşürmek isterler ve başarırlar da. Kadirin sevdiği Feriha (Nebahat Çehre) ise Kadirin başına birşey gelmesinden korkmaktadır. Kadir, bu genç kızı belalı hayatına çekmek istemez, Var git yoluna, gençsin, güzelsin, evlen yuva kur, beni bekleme der. Ne var ki genç kız, aşkından vazgeçmeyecektir. Bunu bilen İbonun yeni yetme kabadayıları Ferihanın evini basar ve Kadire tuzak kurarlar. Eve gelen Kadire tuzak olduğunu hissettiren Feriha, kurşunların önüne kendini siper eder ve oracıkta ölür. Kadirin intikamı acı olacaktır. Yeni yetmeleri temizledikten sonra asıl çibanın başına sıra gelir. İboyu mekanında öldüren ve intikamını alan Kadiri bir sürpriz beklemektedir. İboyu vurur ve tam gidecekken, arkasını döndüğü sırada silahlar patlar... Yaralı halde, mekanın dibinde kıvrıla kıvrıla ölür. İçeriden sesler gelmektedir: Hey Kadiri vurdum, Beyoğlu Canavarı Kadiri vurdum, yeni canavar benim, yeni canavar benim.


Yorum Gönder

YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. SİTEMİZİ PAYLAŞARAK DAHA ÇOK KİŞİYE ULAŞMAMIZA YARDIMCI OLABİLİRSİNİZ.